
Zlepšení použitelnosti webu
Řídíme se citátem Steva Kruga „Nenuťte uživatele přemýšlet“
Kvalitní analýza přináší podrobný technický i obsahový náhled na Váš web nebo e-shop. Je nezbytná pro efektivní práci při dlouhodobé optimalizace pro vyhledávače (SEO) a pro vzrůstající návštěvnost organického vyhledávání v Seznamu a Googlu.
Analýza návštěvnosti webové stránky nebo e-shopu odpoví na otázky:
- Kdo jsou a kdo by měli být návštěvníci webu
- Odkud se na web dostávají a odkud naopak nepřicházejí
- Jak se na stránkách návštěvníci chovají, co je zajímá a odkud nejvíce odcházejí
- Jak zvýšit míru konverzí stránky vzhledem k návštěvnosti
- Který obor online marketingu je třeba posílit (SEO, PPC kampaně, sociální sítě atd.)
A/B testování
Pro účely testování vytvoříme různé varianty typových stránek webu. Následně je náhodně předložíme skupině uživatelů, což nám umožní vyhodnotit, která varianta vzhledu vede častěji ke splnění cíle a bude pro Vás ideálním řešením.
Heatmapy
Analýza uživatelských cest pomocí heatmap s vizualizací kliků se zaměřuje na přímé chování návštěvníků stránek. Zjistíme, zda uživatelé upírají svůj zájem směrem k plnění navigačních nebo obchodních cílů.
Z hlediska dobré použitelnosti webu je kladeno mnoho nároků, v první řadě je důležitý grafický design a informační struktura. Stránky musí být vystavěny s ohledem na cílovou skupinu a její specifika, zohledňuje se předpokládané zobrazovací zařízení (stolní či mobilní) i rychlost a stabilita aplikace. Důležitou roli sehrává obsahová náplň a struktura textů, vertikální řazení náplně webu a viditelnost obsahu nad přehybem každé stránky.

Dobře použitelný web zaručí našim zákazníkům méně chyb, potažmo i nespokojených uživatelů, což je prevencí vedoucí k vyšší uživatelské spokojenosti. Bude-li naplněno klientovo očekávání, na Váš web se opakovaně navrátí, což zvýší prodej i loajalitu zákazníků. Snadné orientace uživatelů vede k upevnění důvěry k provozovateli webu a tím i k posílení jeho značky.
Zvyšte své tržby při stávající návštěvnosti
Síla je v komplexnosti a strategii
Ne každý marketingový kanál je vhodný pro každý produkt nebo službu. Každý marketingový kanál má svá specifika. Proto pro každý projekt individuálně navrhujeme vyváženou a synergickou strategii mezi vhodnými marketingovými kanály.
Nebojíme se Vás od některých on-line aktivit odradit ani Vám doporučit vhodnější off-line aktivity nebo prostředky.
Náš úspěch je pevně svázán s úspěchem Vaším.
Řekněte nám o Vašem projektu
Nechte si poradit s Vaším online marketingem
Zvýšíme vaše tržby i při stávající návštěvnosti.
“Za více než deset let v online businessu jsem vyzkoušel mnoho agentur a přístupů, přístup „neslavných“ je mi nejbližší.”
"S Fameless spolupracujeme dlouhá léta a s přístupem agentury i výsledky reklamních kampaní jsme velmi spokojeni."
"Naše zkušenosti v rámci dlouhodobé spolupráce s Fameless jsou velmi pozitivní. Projektové řízení funguje v on-line marketingu i vývoji aplikací na jedničku. Odpovídá tomu i kvalita odvedené práce a výsledky."