Pro vytvoření registrace klikněte na -> https://famedash.cz
Krok 1.
Jelikož zatím nemáte vytvořený účet, klikněte na “Registrovat se”.
Krok 2.
Vytvořte si registrační údaje pro FameDash, zaškrtněte “Souhlasím s Podmínkami služby a Zásadami ochrany osobních údajů” a registrujte se.
Krok 3.
Vítejte na úvodní stránce FameDash. Nyní je potřeba si vytvořit svůj vlastní workspace viz další krok.
Krok 4.
Vpravo nahoře klikněte na tlačítko “Vyberte” a klikněte na “Přidat workspace”.
Krok 5.
Zadejte název vaší firmy a klikněte na “Vytvořit”.
Krok 6.
Vítejte ve FameDash. Nyní je potřeba propojit FameDash s vaší IS POHODA, aby se sem mohly nahrát veškeré údaje viz další krok.
Krok 7.
V levém sloupečku se vám otevřou další ikony. Klikněte na ikonu FameBee a následně na zelené tlačítko “Přidat FameBee”.
Krok 8.
Otevře se záložka “Nové FameBee”, do kolonky “Token” vložíte klíč pro FameDash, který jste si před chvílí uložili při instalaci FameBee – pokud jste zadali vaši emailovou adresu, máte ho pravděpodobně na této adrese. Po zadání klíče se automaticky vyplní údaje o vaší firmě. Poté klikněte na zelené tlačítko “Vytvořit”.
Krok 9.
FameBee je připojena. Nyní klikneme na záložku “Modules”.
Krok 10.
Klikneme na zelené tlačítko “Přidat modul”.
Krok 11.
Vyplňte název modulu, který chcete vytvořit a jako typ modulu vyberte “Flexboard”. Zvolte kód vaší FameBee (v budoucnu jich můžete mít více napojených na další účetní jednotky). Klikněte na zelené tlačítko “Vytvořit”.
Krok 12.
V levém sloupečku vznikla záložka vašeho nového modulu. Po kliknutí na něj se vám otevře kompletní přehled – Vítejte v modulu FlexBoard.
Krok 13.
Můžete si nastavit časové rozmezí vašich grafů a podívat se na veškeré informace, co tento přehledný dashboard nabízí.
Krok 14.
Shlédněte objednávky a jejich výčet.
Krok 15.
Zde máte i problematické objednávky, které z nějakého důvodu ještě nebyly vyřízeny.
Krok 16.
Máte tu i přehled neuhrazených plateb převodem.
Krok 17.
Celková hodnota skladu i kompletní zásoby
Krok 18.
Základní manažerské náhledy.
Krok 19.
Přehled závazků.
Krok 20.
Jednotlivé tabulky si můžete libovolně nakonfigurovat podle vašich priorit. Každá tabulka s daty má u sebe zelené tlačítko. Po kliknutí na něj se dostanete do rozšířeného nastavení této konkrétní tabulky.
Krok 21.
Zde si můžete vybrat, jaký bude mít tabulka název, jakou má pro vás prioritu – Priorita 1 bude první, co uvidíte, nejvyšší číslo se odsune na konec stránky. Zvolte si svůj název tabulky, jak ji chcete mít seřazenou, jaké kolonky se mají objevit ve sloupcích a kolik řádků chcete mít ihned na očích. Nastavte si vše přesně tak, jak to ke své práci potřebujete.
Krok 22.
Když se vrátíte zpět a kliknete v levém sloupci na záložku “Přístupy”, můžete udělovat přístupy svým zaměstnancům a určovat, co uvidí a co ne. Tím pádem si teď můžete vytvořit několik možných modulů a nastavit si, co v nich bude zviditelněné pro konkrétní zaměstnance.
Krok 23.
Kliknutím na “Přidat přístup” vyplníte email a roli zaměstnance – doporučujeme ho označit jako “user” neboli uživatel. Dále můžete kliknout na “Přidat oprávnění k modulu” a rozhodnout, které moduly budou pro tohoto zaměstnance viditelné.
Krok 24.
Nový člen je přidán, teď je potřeba mu na email poslat pozvánku kliknutím na tlačítko “Pozvat”. Po kliknutí na odkaz ve svém FameDash uvidí pouze modul, ke kterému jste mu dali přístup. Takto můžete udělovat přístupy pro jednotlivé pozice.
Gratulujeme!
Váš FameDash je nyní zprovozněn. Přejeme mnoho úspěchů ve vašem podnikání.