Zlepšení použitelnosti webu

Zlepšení použitelnosti webu

Řídíme se citátem Steva Kruga „Nenuťte uživatele přemýšlet“

Zjistit více

Krok 1.: Analýza

Web a e‑shop pod drobnohledem

Kvalitní analýza je nezbytná pro efektivní práci při dlouhodobé optimalizace pro vyhledávače (SEO) a pro vzrůstající návštěvnost organického vyhledávání v Seznamu a Googlu.

Analýza návštěvnosti webové stránky nebo e‑shopu odpoví na otázky:

  • kdo jsou a kdo by měli být návštěvníci webu
  • odkud se na web dostávají a odkud naopak nepřicházejí
  • jak se na stránkách návštěvníci chovají, co je zajímá a odkud nejvíce odcházejí
  • jak zvýšit míru konverzí stránky vzhledem k návštěvnosti
  • který obor online marketingu je třeba posílit (SEO, PPC kampaně, sociální sítě atd.)

A/B testování

Vytvoříme různé varianty typových stránek webu. Následně je náhodně předložíme uživatelům, což nám umožní vyhodnotit, která varianta vede častěji ke splnění cíle a bude pro vás ideálním řešením.

Heatmapy

Analýza uživatelských cest pomocí heatmap s vizualizací kliků se zaměřuje na přímé chování návštěvníků stránek. Zjistíme, zda uživatelé upírají svůj zájem směrem k plnění cílů.

Nároky na dobrý web

V první řadě grafický design a informační struktura. A co dál?

Stránky musí být vystavěny s ohledem na cílovou skupinu a její specifika, zohledňuje se předpokládané zobrazovací zařízení i rychlost a stabilita aplikace. Důležitou roli sehrává obsahová náplň a struktura textů, vertikální řazení náplně webu a viditelnost obsahu nad přehybem každé stránky.

Bude-li naplněno zákazníkovo očekávání, na Váš web se opakovaně vrátí, což zvýší prodej i loajalitu zákazníků. Snadné orientace uživatelů vede k upevnění důvěry k provozovateli webu a tím i k posílení jeho značky.

Tak co?
Půjdete do toho s námi?

Nebuďte Fameless. Pomůžeme vám s tím.

Chci konzultaci