Digital Consultancy Services

Brand management a strategie

Komplexní strategie na míru, spolupráce více na těsno, všechny služby pod jednou střechou

Komplexní strategie na míru, spolupráce více „na těsno“, všechny služby pod jednou střechou.

Potenciál značky

Pochopíme potenciál vaší značky a pomůžeme vám ho plně čerpat

Propojíme on-line a off-line světy

Víme, že ne všechny cesty vedou skrz on-line svět, proto vám doporučíme vhodné synergické off-line aktivity

Méně může být více

Ctíme Parretovo pravidlo, proto se plně zaměříme na aktivity, které jsou pro vaše podnikání důležité

Měřitelné výsledky

Výstupem našich společných aktivit je strategie, která má deterministická a měřitelná kritéria

Nalezneme nové cesty

Nezatíženi detailní znalostí vašeho produktu často vidíme příležitosti, které ostatní snadno přehlédnou

Analytika

Spojujeme čísla a statistiky se selským rozumem

Manažerský reporting s „lidskou tváří“

Věříme v otevřenost a komunikaci. Funkční vztahy se zákazníky považujeme za základ úspěšné spolupráce. 

K veškerým našim službám dodáváme pravidelný měsíční report.

K našemu reportingu nebudete potřebovat slovník cizích slov ani IT příručku. Nebudeme Vás zatěžovat stohy grafů, statistik ani tvrdých technických obratů.

Klademe důraz na přehledný, přívětivý výstup a nic neskrýváme. Stojíme si za tím, že po prvním přečtení našeho reportu je zřejmé, v jakém stavu jsou Vaše investice do marketingu.

Síla je v komplexnosti a strategii

Každý marketingový kanál má svá specifika. Pro jednotlivé projekty individuálně navrhujeme vyváženou a synergickou strategii mezi vhodnými marketingovými kanály.

Nebojíme se Vás od některých on-line aktivit odradit ani Vám doporučit vhodnější off-line aktivity nebo prostředky.

Náš úspěch je pevně svázán s Vaším úspěchem.

Řekněte nám o Vašem projektu

Napište nám a vytvoříme marketingový plán

Napište nám a vytvoříme marketingové řešení, které bude mít největší dopad na vaše podnikání.

Reference

Pole označená * jsou povinná.

(volitelné)

(volitelné)

Můžete případně specifikovat konkrétní věci, na které se máme zaměřit. Případně nejlepší čas, kdy vás můžeme kontaktovat telefonicky (pokud číslo dostaneme k dispozici).