Často máte více nápadů a jen horko těžko se rozhodujete, který zvolit? Vyberte ten, který povede k nejúspěšnější kampani. Jak toho docílit? Za A i za B je správně – odpovědí…
Emotikony neboli smajlíci patří k trendům v komunikaci. Jsou často využívány ve zprávách v osobní sféře. Je ale dobré je zařadit do předmětů newsletterů? I zde platí, že méně znamená více. Není třeba…
Hlavním cílem, který si klademe při plánování a rozesílání kampaní, je otevření a přečtení e-mailu příjemcem. Můžete mít sebelepší nabídku, ceny, grafiku i texty. Když ale nevzbudíte při prvním pohledu…
V 1. díle série článků zaměřených na segmentaci v e-mail marketingu jsme si řekli, proč je důležité doručit uživateli obsah, který ho skutečně zajímá. Už víte, že díky segmentaci odešlete méně e-mailů, a…