Co je preheader a jak nastartuje e-mail marketing

Když se rozhodujete, jestli otevřete e-mail, co je pro vás zásadní? Asi odhadujete správně, že klíčovými aktéry jsou předmět a jméno odesílatele. Jenže nejen ty vidí uživatel v náhledu zprávy. Dnes…
Přečíst více

A/B testování v e-mail marketingu

Často máte více nápadů a jen horko těžko se rozhodujete, který zvolit? Vyberte ten, který povede k nejúspěšnější kampani. Jak toho docílit? Za A i za B je správně – odpovědí…
Přečíst více

Emotikony a předmět e-mailu: Ano, či ne?

Emotikony neboli smajlíci patří k trendům v komunikaci. Jsou často využívány ve zprávách v osobní sféře. Je ale dobré je zařadit do předmětů newsletterů? I zde platí, že méně znamená více. Není třeba…
Přečíst více

11 tipů, jak na atraktivní předmět e-mailu

Hlavním cílem, který si klademe při plánování a rozesílání kampaní, je otevření a přečtení e-mailu příjemcem. Můžete mít sebelepší nabídku, ceny, grafiku i texty. Když ale nevzbudíte při prvním pohledu…
Přečíst více