Mobile Marketing Services

Správa zbožových srovnávačů

Investujte pouze do zlatých vajec ve svém portfoliu

Zapomeňte na bidování jednotné ceny pro všechny výrobky, zapomeňte i na bidování na všechny výrobky. Správa zbožových srovnávačů je vyšší dívčí a k tomu, abyste uspěli, je potřeba i trocha automatizace.

Audit XML feedu

Zpracujeme analýzu vašeho XML feedu pro jednotlivé zbožové srovnávače a najdeme prostor pro zlepšení

Chytrý bidding

Projdeme spolu jednotlivé položky nebo kategorie položek a vyzdvihneme právě ty, které si to zaslouží

Automatizace

Díky chytrým technologiím umíme spravovat jednopoložkové eshopy stejně jako eshopy s desetitisíci položkami

Kontinuální správa

Průběžně spravujeme vaše portfolio produktů a vyhodnocujeme výsledky, proto budete investovat pouze tam, kde to má smysl

Manažerský reporting s „lidskou tváří“

Věříme v otevřenost a komunikaci. Funkční vztahy se zákazníky považujeme za základ úspěšné spolupráce. 

Proto ke správě zbožových srovnávačů, stejně jako ke všem ostatním službám, dodáváme pravidelný měsíční report.

K našemu reportingu nebudete potřebovat slovník cizích slov ani IT příručku. Nebudeme Vás zatěžovat stohy grafů, statistik ani tvrdých technických obratů.

Klademe důraz na přehledný, přívětivý výstup a nic neskrýváme. Stojíme si za tím, že po prvním přečtení našeho reportu je zřejmé v jakém stavu jsou Vaše investice do marketingu.

Síla je v komplexnosti a strategii

Ne každý marketingový kanál je vhodný pro každý produkt nebo službu. Každý marketingový kanál má svá specifika. Proto pro každý projekt individuálně navrhujeme vyváženou a synergickou strategii mezi vhodnými marketingovými kanály.

Nebojíme se Vás od některých on-line aktivit odradit ani Vám doporučit vhodnější off-line aktivity nebo prostředky.

Náš úspěch je pevně svázán s úspěchem Vaším.

Řekněte nám o Vašem e-shopu

Nechte si poradit a vydělávejte více

Kontaktujte nás a generujte větší zisky z Vašich prodejů

Reference

Pole označená * jsou povinná.

(volitelné)

(volitelné)

Můžete případně specifikovat konkrétní věci, na které se máme zaměřit. Případně nejlepší čas, kdy vás můžeme kontaktovat telefonicky (pokud číslo dostaneme k dispozici).